چاپ و تبلیغات نارنجی

مشاور و مجری حرفه ای تبلیغات از ایده و طراحی تا چاپ و اجرا

چاپ و تبلیغات نارنجی

مشاور و مجری حرفه ای تبلیغات از ایده و طراحی تا چاپ و اجرا

تابلو های ال ای دی (LED)

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ب.ظ | چاپ و تبلیغات نارنجی | ۰ نظر

جلب توجه مشتریان با تابلو های ال ای دی!!!

بله جلب توجه!!!

اما چرا تابلو های ال ای دی؟

بدست آوردن توجه و چرخاندن نگاه مشتریان به سوی خود مهمترین عامل ترغیب عرضه کنندگان کالا ها و خدمات به انجام تبلیغات است.

تبلیغات دارای مفهوم وسیعی است و انواع مختلفی دارد. در علم اقتصاد تبلیغات در زمره سرمایه گذاری صاحبان مشاغل محسوب می گردد.

ال ای دی ثابت

از کارت ویزیت و تراکت تا تابلو و بیل بورد و تبلیغات مجازی همگی جنبه هایی از شناساندن کالا و خدمات برای عرضه بهتر و حداکثریست (ما در چاپ و تبلیغات نارنجی همه رو برای شما انجام میدیم) که البته بر اساس بودجه صاحبان مشاغل و نوع فعالیت آنها در هر مورد یک یا چند روش تبلیغاتی به آنها توصیه می گردد.

نور پردازی یکی از روش های مدرن تبلیغات محیطی است که در جلب توجه مشتریان نقش به سزایی دارد. و می تواند چشم افراد را خیره و آنها را مجذوب خود کند.

تابلو های LED در این حوزه نقش آفرینی می کنند. موجوداتی کوچک که در کنار هم دنیایی دیدنی می سازند. دنیایی پر از رنگ و نور! که اتفاقا بسیار مقرون به صرفه هستند و عمری طولانی دارند.

تابلو های LED  دایره شمول وسیع و انواع مختلفی دارند. اما آنچه بیشتر مورد توجه صاحبان مشاغل قرار می گیرد، تابلو های LED روان و تابلو های LED ثابت هستند.

اگر بخواهیم یک تعریف کوتاه از هر کدام بنماییم باید گفت:

تابلو های LED روان: متشکل از بلوک های LED هستند که در سایز هایی مشخص (معمولا 16*32) تولید می گردند و در نهایت محصولی همانند تلوزیون ولی با ابعادی بزرگتر و با وضوحی کمتر را شکل می دهند. که مناسب تماشا از فواصل دور (دورتر از فاصله معمول برای تماشای تلوزیون) و معمولا در فضای باز است. امکان پخش متن، تصویر، انیمیشن و... با استفاده از برنامه ای از پیش تعیین شده از ویژگی این گونه از تابلو ها می باشد.

تابلو های LED ثابت: مجموعه از LED ها در کنار هم به صورت یک خط هستند که یک متن یا یک لوگو و یا یک تصویر را می سازند و در هر اندازه ای قابل تولید هستند. همانطور که از نام آنها پیداست یک الگو ثابت را به نمایش می گذارند و این قابلیت را دارند که با کمک یک فلاشر طیف متنوعی از رقص نور ها را به نمایش در آورند.

چرا باید تابلو های LED را انتخاب کنیم؟

آنچه به تابلو های LED مزیت برتری می بخشد قیمت مناسب ، بازدهی بالا ، طول عمر زیاد ، خرابی کم ، هزینه تعمیر و نگهداری پایین ، مصرف برق پایین و قابلیت به فروش گذاشتن در صورت عدم نیاز می باشد که این تابلو ها را به انتخابی اقتصادی و پرطرفدار تبدیل کرده است.

چاپ، تبلیغات و تابلو سازی نارنجی با پشتوانه سال ها تلاش در این عرصه، انواع تابلو های LED ثابت و روان را با استفاده از بهترین قطعات تولید و عرضه می نماید تا مشتریان عزیز با خیالی راحت و آسوده از کیفیت محصولات ما لذت برده و توجه مشتریان را به خود جلب نمایند.

سرعت، سهولت و کیفیت را با نارنجی تجربه کنید...

برای دریافت مشاوره ، دیدن نمونه کارها ، حضور کارشناسان ما در محل کار شما

و محاسبه قیمت با ما تماس بگیرید 09362009518

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی